shh , en hemlighet ! ♥



Dags för att avslöja lite saker vah ;)

Om ..
FÖRHÅLLANDEN
Jag har bara varit riktigt kär 2 gånger , men har haft flera förhållanden .. Mitt längsta förhållande varade i ett och ett halv år , oh det är en av killarna jag har varit riktigt kär i .. Mitt kortaste förhållande varade i två dagar , med en kille som jag knappt gillade , det var mest för kul :)
Den andra gången jag vart riktigt kär , ni vet sådär rosenskimrande oh extasdunkande ? Det är nu ..
Men det förhållandet blev aldrig något förhållande , oh kommer antagligen inte bli det heller .
Men jag är en sån person som älskar att vara på G med folk , vara halv tillsammans , flirta lite oh sånt . Men när det kommer till ett förhållande måste det vara 110 % rätt för att det ska funka en längre tid !
Minsta fel , oh det funkar nte för mig . Det beror på att jag är osäker i förhållanden oh känner mig pressad , men om jag är tillsammans med en person som jag vet älskar mig sjukt mke , oh som jag också älskar mest av allt ,  då vet jag ju att den personen respekterar vad jag vill oh inte vill ..

En fråga till er nu då?
Vad är erat bästa förhållande ni har haft , oh va var det som gjorde det så bra ?

Vi hörs ! ♥

xoxo / x2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0