BLÅST FLICKA !

Vill ni se något otroligt irriterande ?
Ja det vill ni såklart !




Asso , är hon sådär ?
Är hon född till att prata som ett småbarn ,
är hon född till att låta som den mest korkade tonåringen i hela sverige ?
Eller inte tonåring i sverige förresten , den mest korkade människan i hela VÄRLDEN !
Hela hon är ju ett skämt ,
serriöst !
USCH ,
snälla alla småfjortisar ,
BLI INTE SÅDÄR.
Synd att ni redan är det.

Men nu har ni ju inte fått någon vidare update idag ,
så jag kände att det var dags.
vad gör ni kära läsare ?
Själv sitter jag här och försöker lära mig lite mer om kodmallar and stuff.
Helt onödigt , våran personliga designer fixar ju sånt !
Men whatever , var hos Mr X idag  ,
tittade på Twilight , bääst ;*
Orkar inte skriva mera ,
ska ta och äta lite .
Ikväll ska jag nog titta på film med la familia ,
Johan Falck filmerna !
Ska nog bli kul , eller nja .. Jag vet inte.
Iaf , kollade på Knivlisas blogg ,
HAHA , jätterolig !
Men whatever ,
ska dra nu!
Kysssss ;*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0