förlåt from x2

Herregud . Förlåt så jättemycket för vår hemskt dåliga update , men jag har haft fullt upp med både tråkiga , roliga och jobbiga saker . Det ska bli ändring nu , lovar .
Vad har ni gjort idag då sötnosar ?
Själv har jag varit på stan med tre vänner , riktigt mysigt.
Jag och L**** missade tåget , för jag glömde min proppfulla (;)) plånbok hemma , så jag var tvungen att springa och hämta den . Kom ungefär två minuter för sent , suck -.-'
Så vi tog  bussen in :)
Sen gick vi runt lite , jag letade efter underkläder , men hittade bara en bh i rätt storlek. Har dom problem med att göra bh:ar i C-Kupa eller ? Ja tydligen.
Men whatever , jag köpte :


 

Ganska vanlig , men söt.

 



dom sitter snyggare på mig , jag har inte sådär ful rumpa ! :o



jättesöta lovikavantar !


Sen köpte jag två stycker foundationar , lr vad man ska säga x)
Och en maybelline mascara , ni vet den där gula ?
Den är bäst tycker jag :)



vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0