idol !

Hälluh , It's ****** here !
Sitter här i min skinnsoffa oh tittar på idol ,
Blir ju typ svin kär i Erik , ååh så snygg !
I alla fall , skolan idag var väll sådär .
Hade ett samtal med ******* ,
om vad är secret secret !
Feel the pain , you never know :')
Var verkligen jättehungrig efter skolan ,
liksom , det var köttfärslimpa ?!
Jag kan bara inte äta sånt ,
juag liksom känner hur fettet bara fastnar på magen !
Inte alls kul ..
Men whatever .. gick hem till ******* med ****  ,
vi åt lite ORDENTLIG oh NYTTIG mat ,
sen låg vi oh snacka skit
oh lyssna på musik .
Oh nu på kvällskvisten har jag tränat ,
det gäller ju att hålla sej i form !

Oh på söndag har jag grymt mysiga , men dock hemliga , planer ,
med en viss Mr X ,
oh ni får inte veta vem ! :)
oh , jag vet att ni vill ha en massa dirty detaljer ,
but keep on dreaming !

men whatever ,
ska titta lite på tv nu , äta någonting nyttigt ,
och fixa naglarna .

I know you love me ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0