Its xxxxxxx here ! ♥

Hello !
Det är X2 här ,
ursäkta för min dåliga uppdatering ,
men jag har varit såå upptagen !
Igår , i söndags alltså ,
var jag med M*** & K**,
vi var på en riktigt mysig shoppingrunda ,
men vart ?!
Feel the pain , suckers . Its our secret !

sen , idag har jag varit his frisören på ***** ,
färgade håret igen ,
sen drog jag till manikyr salongen oh fixade nya lösnaglar ,
rikigt nice .
Oh nu på kvällskvisten har jag faktiskt tränat på gym ,
jag försöker hålla en sund livsstil ,
utan massa dieter och pulver !
Men , whatever ,
imorgon ska jag gå till skolan ,
får skjuss av J***på hans/hennes (?) moppe ,
till skolan . Men vilken ?
Hahaha , ibland vill ni verkligen vara som oss ,
don't you ?
I alla fall ,
ska titta på svenska hollywood fruar nu ,

I know you love me ,
/ *****





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0