Söndag u know...

Hello Bithes!

har tänkt på en sak, för att ni ska veta vem som är vem lixom,
så är jag, den som skriver nu X1, om ****** som också kommer skriva,
är X2. Bra hah?
Imorgon är det skolan (suck), och efter skolan ska jag vara med **********.
På fredag är det party hos ****, nice! Jag och bästavänn ska gå såklart!
Ska kanske kolla på TopModel, älskar att kolla på det!

Header kommer snart, och design, men ******, vår personliga designer, har inte hunnit med den ännu,
hon har så många andra jobb, men hon sa att vi kommer i första hand såklart.
Har kollat på världens snyggaste kent tröja, coolt om jag och X2 har samma va?

Jag vet inte vad som har hänt med X2, men hon har inte uppdaterat någonting idag,
måste skälla på henne imorgon! Vi går i samma skola, men vilken?
Feel the pain, you never know.
Ibland önskar ni att ni var som oss va?

Kent-tröjan,



Puss alla;*

XoXo you know who.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0