Tisdag and u never know more

Tjao bithes,
Kom hem från pluggish för 2 timmar sen, försökte sätta på datan där nere, men den dampa,
så jag kollade på ***** istället, ni får inte veta vilket program, då kommer alla härma mig ;)
Nu ska jag snart ta mig ett skönt bad, sen ska jag raka benen, måla naglarna, ja, allt sånt ni vet!

Ikväll är det hockey, hejar på Södertälje gör vi också!
På tal om södertälje, så är en viss av mina bästavänner på G med någon,
men vem gäller det? Ni kanske får veta någon gång, who knows?

Plugget var skit, palla lixom, men jag går iallafall i skolan som vissa andra inte gör...

Men ska bara tillläga att bilderna/bilden vi har på headern/inläggen, kanske är fejk, eller många är det,
för vi får inte visa våra riktiga jag! Så bilderna kan vara på någon annan, men ni lär märka det...

Men nu ska jag pallra,


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej xoxo jag måste bara säga att jag älskar eran blogg! <33

2009-09-29 @ 17:23:50
Postat av: anonym

Nih tjejer äe verkliigehn bäwsth! ni har så bra självförtroende och ni äe mina störstah förebilder!



puwss <33

2009-09-29 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0